Audyt Środowiska Drukującego

Firma Madax, powstała w 2000 roku. Od tej pory intensywnie się rozwijamy, tak aby oferować usługi na najwyższym poziomie. Mamy ponad 25 lat doświadczenia na rynku polskim, co czyni nas prawdziwymi ekspertami w zakresie sprzedaży i dzierżawy urządzeń biurowych. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Samodzielny audyt

Po samodzielnym zainstalowaniu modułu PCC (Printoscope Cost Control) Klient w prosty i szybki sposób możesz uzyskać wszelkie informacje z urządzeń drukujących zarówno zainstalowanych lokalnie, udostępnionych oraz oczywiście sieciowych. Audyt druku polega na analizie raportów generowanych automatycznie przez moduł PCC w ramach, którego otrzymujemy wszelkie informacje dotyczące wydruków, począwszy od: ilości wydrukowanych dokumentów, ilości stron, obciążenia drukarek, jakości wydruku, podziału na kolor/b&w, duplex/Simple a na najważniejszym czyli koszcie wydruku kończąc. Klient może przeprowadzić audyt drukowania samodzielnie lub całość zlecić firmie Solution4Office, która dysponuje wykwalifikowaną kadrą analityczną oraz jako producent oprogramowania Printoscope ma niezbędne narzędzia do zbierania danych. Optymalizacja druku przeprowadzona za pomocą systemu Printoscope daje pewność, iż ilości wydruków są precyzyjnie pomierzone.

Korzyści z przeprowadzenia audytu drukowania

Funkcjonalność OCR dostępna jest bezpośrednio na nowoczesnym panelu dotykowym, w który wyposażone jest każde nowe urządzenie bizhub. Oprogramowanie jest instalowane na biurowym serwerze. Komputery użytkowników nie są obciążone przetwarzaniem dodatkowych danych i nie ma potrzeby instalowania dodatkowych aplikacji na każdej stacji roboczej. Zaawansowane ustawienia domyślne jakości rozpoznawanych dokumentów umożliwiają definiowanie pożądanych standardów wymaganych w obiegu dokumentów. Funkcjonalność OCR dostępna jest bezpośrednio na nowoczesnym panelu dotykowym, w który wyposażone jest każde nowe urządzenie bizhub. Zaawansowane ustawienia domyślne jakości rozpoznawanych dokumentów umożliwiają definiowanie pożądanych standardów wymaganych w obiegu dokumentów.

Cieszymy się dobrą opinią:

„Współpracujemy z marką od lat. Ogromny profesjonalizm, a przy tym zapewnione duże możliwości. Jak najbardziej polecam!”

Mirosław W.
PRINTEX POLSKA

„Najlepsze wsparcie techniczne, a przy tym użycie najnowszych rozwiązań pojawiających się w świecie IT. Wiedza przekazywana w przystępny sposób, a przy tym merytoryczna.”

Adam S.
PRINTEX POLSKA

„Zaangażowanie, przejrzystość oraz ekspercka wiedza. Tymi słowami mógłbym określić osoby tu pracujące. Zdecydowanie można na nich polegać!”

Marek B.
PRINTEX POLSKA

Skontaktuj się
z nami!

Posiadasz jakiekolwiek pytania lub chcesz się z nami skontaktować? Poniżej znajdziesz numeru telefonu, adres e-mail oraz adres naszego stacjonarnego biura.

226 782 044 INFO@KONICAMINOLTA.INFO.PL
MADAX Plus Sp. z o.o.
ul. Karczewska 12
04-112 Warszawa

Dziękujemy, wiadomość została wysłana!

Nasz konsultant skontaktuje się w ciągu 24 godzin.